سرخط خبرها
خانه / مقالات / موارد استفاده سینی کابل و نردبان کابل

موارد استفاده سینی کابل و نردبان کابل

در سیم کشی برق ساختمان ها، یک سیستم سینی کابل برای نگه داری از کابل های برق ، توزیع برق و ارتباطات استفاده شده است. سینی کابل معمولا برای مدیریت کابل ها در ساخت و ساز صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که بخواهیم سیمکشی یک سیستم را طراحی کنیم، می توانیم با طرح کردن سیم ها یا کابل ها در یک سینی به جای لوله کشی کردن آنها  استفاده کینم.

سینی کابل ها انواع مختلفی دارند و در برنامه های متفاوتی کاربرد دارند.

یک سینی کابل حداکثر حفاظت را برای کابل ها ایجاد می کند. یک سوراخی در پایین سینی وجود دارد که باعث می شود در اطراف کابل ها، هوا گردش داشته باشد و گرد و غبار سینی کابل از طریق این سوراخ بیرون برود.

سینی کابل

کابل های پر قدرت با جریان بالا در اثر عبور الکتریسیته، تولید گرما می کنند و باید با هوای محیط بیشتر در تماس باشند تا انتقال حرارت به آسانی صورت پذیرد توصیه می شود برای عبور این نوع کابل ها از نردبان کابل استفاده می شود.

سینی کابل های سبک تر که تعداد زیادی کابل کوچک دارند در کابل های شبکه ای تلفن و یا کامپیوتر مناسب هستند.

سینی کابل های معمولی از از فولاد گالوانیزه، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، و یا فایبر گلاس ساخته شده از پلاستیک تقویت شده ساخته شده اند.  هنگامی که سینی گالوانیزه برش داده می شود یک ترکیب غنی از رنگ برای محافظت از خوردگی روی آن می زنند. سینی کابل ها، شامل کاوری هستند که کابل ها را در مقابل آتش  محافظت می کند. تمیز کردن سینی کابل مهم است زیرا که گرد و غبار ممکن است در آن، روی هم انباشته شود.

مطلب پیشنهادی

معرفی بهترین مرجع قیمت گذاری انواع ورق های فولادی

سایت آهن اینفو که یک مرکز اینترنتی خرید و فروش آهن آلات به شمار می ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *